EMPLOYEES FIRST OR CUSTOMERS FIRST?
Každý z nás pozná výrok slávneho Richarda Bransona „starajte sa o svojich zamestnancov a oni sa postarajú o vašich zákazníkov“.
Ale je to ozaj tak? V stratégiách mnohých firiem je orientácia na zákazníka stále primárnym cieľom. V súčasnosti všetci z nás pracujeme s dvomi trhmi, trhom pre zákazníka a trhom talentov a oba tieto trhy prešli za posledné roky signifikantnou zmenou.
-
„Zákazník je kráľom“ počúvame zo všetkých konferencií, a kto je potom zamestnanec?
-
„Zákazník má vždy pravdu a zamestnanec iba niekedy“
-
So zákazníkom komunikujeme pro-aktívne a so zamestnancami skôr reaktívne, zdôvodňujeme
-
Zákazník má individualizovanú starostlivosť a na zamestnancov máme firemné smernice.
Túto dilemu rozoberieme s úspešnými manažérmi českých a slovenských spoločností, prinesieme príklady z praxe, kde túto dilemu úspešne zvládli.
Cieľovou skupinou konferencie sú HR riaditelia, generálni riaditelia, HR manažéri a línioví manažéri.
Program konferencie
1. deň - štvrtok 21.11.2019
8:30 - 9:30
REGISTRÁCIA
9:30 - 9:50
Úvod
9:50 - 10:30
Turbulencie na finančných trhoch a v ekonomike sú dobrou správou!
10:30 - 11:00
-
Prečo personalisti pocítia oslabenie cyklu neskôr ako zásobovači, a v čom bude nasledujúce obdobie hospodárskeho oslabenia úplne iné, než skúsenosť spred desaťročia (2008/2009).
Trendy a tipy na ceste k unikátnej Employee Experience
V nadväznosti na najväčší globálny prieskum k téme Employee Experience, ktorého sa zúčastnilo viac ako 1300 spoločností, si spoločne zodpovieme na tieto otázky:
-
Ako flexibilne reagovať na potreby meniaceho sa sveta a zamestnancov novej "digitálnej generácie"?
-
Aké sú aktuálne trendy a overená prax vo vytváraní unikátnej Employee Experience a vo vedení priebežného dialógu so zamestnancami?
-
Ako sa darí našim krajinám v zavádzaní moderných prístupov v HR v porovnaní s ostatným svetom?
11:00 - 11:30
Coffee break
11:30 - 12:10
Anatómia úspechu v biznise. Antropológia pre odkrývanie nepoznaného...
-
Všetci počúvame zákazníkov, staráme sa o ich potreby, ale je to skutočne tak? Ako mi antropológia pomáha meniť zvyklosti a dívať sa inými očami
-
Ľudia potrebujú poznať PREČO. Musí im to dávať zmysel, aby uverili v myšlienku, produkt, stratégiu, cestu – zamestnancom aj zákazníkom ale aj majiteľom a manažérom.
12:10 - 12:50
Happiness is being part of the dream team *
-
La collezione group reaction and action towards the economy changes and trends.
-
Value your staff and keep them in focus.
-
Customers satisfaction is the real reward.
* Prezentácia bude v anglickom jazyku a nebude tlmočená.
12:50 - 14:10
Obed
14:10 - 14:50
Hľadáme zákazníka za všetkým, čo robíme
-
Aký je rozdiel medzi zákazníkom a zamestnancom?
-
Digitalizácia a zákazníci.
-
Customer experience v SAZKA
14:50 - 15:30
Na veľkosti a veku (organizácie) záleží
-
Máme radi korporát? – Nezjednodušujme pohľad na rôzne svety organizácií
-
Na veľkosti a veku záleží – HR stratégie v závislosti od veľkosti a „veku“ organizácie
-
Customer Centric pracovné prostredie a vplyv na kultúru spoločnosti
-
Stavanie globálnej organizácie a postavenie zamestnanca (zákazníka) v nej...
15:30 - 16:00
Coffee break
16:00 - 16:40
Angažovaný zamestnanec, utópia alebo realita?
Od 16:40
-
Angažovaný zamestnanec, utópia alebo realita?
-
Implementácia HR projektov v praxi.
-
V ktorej časti riadiacej štruktúry začína zodpovednosť za fluktuáciu?
Voľný program (wellness, ....)
18:30 - 20:00
Večera
20:00 - 21:00
Hudobný hosť večera: Robo Opatovský
Od 21:00
Večerný networking
2. deň - piatok 22.11.2019
9:00 - 10:00
Panelová diskusia - Keď funguje chémia v tíme, cíti to aj zákazník.
Moderátor: Peter Dosedla, CEO, Board Member Manuvia
Hostia: Michal Pišoja, Executive Director AGEL SK
-
Prečo sme vždy medzi mlynskými kameňmi alebo komu dať prednosť? Zamestnancom či zákazníkom?
-
Nestáva sa zo zamestnanca v podstate zákazník? Nezačínajú byť jeho požiadavky nezlučiteľné s tým, že je zamestnanec?
-
Neplatí viac, že zákazníci, ale aj zamestnanci nevedia čo chcú a preto im to musíme ukázať?
-
Prestáva byť dôležité v akom segmente riadite HR, dôležitejšie je poznanie generačnej hmoty s akou pracujete, lebo iba dobrá generačná hmota upečie ten najchutnejší koláč. Taký, ktorý zachutí všetkým...
-
Digitálna demencia, Digitálna slepota a hluchota, Digitálny marazmus, ...... prečo je odrazu všade všetko digitálne? Nie je čas zabrzdiť a prinavrátiť do HR intuíciu?
-
Čo je dnešná Anatómia úspechu personálneho vizionára?
-
Keď ideš stále hore alebo dopredu, väčšinou nezbadáš, ako vyliezaš z diery, lebo padať nie je sexi...
10:00 - 10:30
Coffee break
10:30 - 11:10
Výzvy zákazníckej orientácie pri riadení ľudských zdrojov
-
Kto je zákazníkom HR? Zamestnanci, management alebo klienti firmy?
-
Ako nastaviť zákaznicky orientovanú firemnú kultúru?
-
Cesty prepojenia práce HR s potrebami zákazníkov.
-
Zákaznicka orientácia v dobe nedostatku ľudí na trhu práce.
11:10 - 11:50
11:50 - 12:00
Stavila som na ľudí a ono to vyšlo!
-
Kde začať, keď firma padá ako domček z karát? Step by step návod.
-
Naozaj platí: spokojní zamestnanci = skvelé biznis výsledky?
-
Každý zamestnanec túži byť pyšný na svoju spoločnosť a chce byť trendy, sexi, cool! Ako to však docieliť?
Záverečné slovo
12:00 - 13:00